مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-14اقتصادي

70 درصد پرسنل حمل و نقل عمومی کرمان واکسینه شدند


مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر کرمان از افزایش سرعت واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 70 درصد رانندگان واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی خدادادی با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی از یک ماه گذشته، افزود: رانندگان سیستم حمل ونقل عمومی شهر کرمان می توانند از طریق سامانه ثبت نام واکسیناسیون به نشانی(salamat.

gov.

ir) و یا با مراجعه حضوری، برای دریافت واکسن اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای حدود 3000 نفر از رانندگان، امکان واکسیناسیون خارج از نوبت و بدون محدودیت سنی فراهم شده و واکسیناسیون این تعداد به مرور در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، با بیان اینکه تعدادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس به دلیل نبود اطلاعات آنها در سامانه سلامت، امکان ثبت نام در سامانه جامع علوم پزشکی را نداشته اند، خاطرنشان کرد: بدین منظور با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت 9 دی واقع در شهرک شهید مطهری برای مراجعه حضوری خارج از نوبت رانندگانِ جا مانده از سامانه، در نظر گرفته شده است.

خدادادی با اعلام اینکه بیش از هزار نفر از رانندگان ملزم به مراجعه حضوری هستند، افزود: جهت هماهنگی بیشتر، کارشناسان سازمان حمل ونقل بار و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد پرسنل حمل و نقل عمومی کرمان واکسینه شدند

70 درصد پرسنل حمل و نقل عمومی کرمان واکسینه شدند