مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-14سياسي

اشتغالزایی 10 هزار نفری در پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی


پروژه بزرگ شهید سلیمانی 10 هزار نفر اشتغال به دنبال دارد، 1000 نفر مستقیم و 9 هزار نفر غیرمستقیم که در 3 سال آینده اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عصر دیروز حمیدرضا عظیمیان در گفت وگوی اینستاگرامی درخصوص مدیریت فولاد مبارکه در خلال مشکلات، اظهار کرد: در آبان 97 آمریکا ما را در لیست تحریم های SDN قرار داد.

مدیر عامل فولاد مبارکه ادامه داد: طی سه سال گذشته، یک اطلاعیه عمومی و دو اطلاعیه خاص برای وزارت خزانه داری آمریکا صادر کرده و ما را در شدیدترین بخش تحریم ها قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین کالاهای استراتژیک در صنعت فولاد، الکترود گرافیتی است، بیان کرد: این کالا  مصارف چندگانه در صنایع اتمی و موشکی دارد که رسانایی بالایی دارد، ما در مهر 97 ذخیره کمی داشتیم و براساس توصیه بخش های امنیتی و وزارت صمت، ملزم شدیم که ذخیره خوبی داشته باشیم.

عظیمیان خاطرنشان کرد: نزدیک به 3 سال ذخیره الکترود داریم و توانستیم بخشی از مشکلات حاصل از تحریم را مرتفع کنیم.

تحریم ها 100 میلیون یورو پول فولاد را بلوکه کرده است مدیر عامل فولاد مبارکه با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم ها افزود: ولی بخشی از پول های ما بلوکه شده و بخشی از کالاهای خریداری شده در انبارها مانده، نزدیک به 100 میلیون یورو پول نقد و 60 میلیون یورو کالا بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 10 هزار نفری در پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی

اشتغالزایی 10 هزار نفری در پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی