مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-14اجتماعي

کاهش چشمگیر زائران پیاده به مشهد در 2 سال اخیر


سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در سال های 96، 97 و 98 بین 4000 تا 8000 نفر در روز اربعین به مشهد مشرف می شدند، اما به دلیل شیوع کرونا برنامه ریزی کاروان ها در دو سال گذشته برای سفر به مشهد کاهش چشمگیری داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در سال های 96، 97 و 98 بین 4000 تا 8000 نفر در روز اربعین به مشهد مشرف می شدند، اما به دلیل شیوع کرونا برنامه ریزی کاروان ها در دو سال گذشته برای سفر به مشهد کاهش چشمگیری داشته است.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حضور کاروان های پیاده روی از مشهد به سمت عراق برای روز اربعین اظهار کرد: کاروان پیاده انصارالحسین(ع) هر ساله مسیر مشهد تا کربلا را با پای پیاده طی می کند که در بیستمین سال متوالی این حرکت از 25 تیر ماه آغاز شده است.

وی افزود: این کاروان دارای 180 عضو است که پس از طی مسیر از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال بختیاری و خوزستان از طریق مرز شلمچه وارد عراق می شود، اما در حال حاضر به علت مسدود بودن مرز در آبادان متوقف شده و احتمال دارد از طریق مرز هوایی وارد عراق شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) ادامه داد: این کاروان پیاده 72 روز در مسیر است که روزانه 30 تا 45 کیلومتر بین ایستگاه های پیش بینی شده برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر زائران پیاده به مشهد در 2 سال اخیر

کاهش چشمگیر زائران پیاده به مشهد در 2 سال اخیر