مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-14سياسي

ارزش های اجتماعی با فعالیت های داوطلبانه در جامعه ترویج می شود


رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: توسعه جامعه انسانی از مسیر ارزش های اجتماعی می گذرد و فعالیت های داوطلبانه با افزایش دانش و مهارت فردی شهروندان می تواند منجر به ترویج ارزش های اجتماعی در جامعه شود.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: توسعه جامعه انسانی از مسیر ارزش های اجتماعی می گذرد و فعالیت های داوطلبانه با افزایش دانش و مهارت فردی شهروندان می تواند منجر به ترویج ارزش های اجتماعی در جامعه شود.

علی غفاری فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دنیای صنعتی و زندگی الکترونیک باعث کاهش فعالیت ها و روابط بین فردی شده است، اما سازمان های مردم نهاد و بخش های مشارکت مردمی سازمان های دولتی بخشی از روش های یاری رسانی به همنوعان با ارائه فعالیت های داوطلبانه است.

وی با تقدیر از فعالیت جمعیت جوانان هلال احمر نوش آباد در شرایط سخت کرونا، افزود: فعالیت های داوطلبانه با هدف نفع جمعی، فرصتی است که دنیا تبدیل به جایی بهتر و عادلانه تر برای زیستن باشد.

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد، تأکید کرد: انجام فعالیت خیرخواهانه و داوطلبانه جوانان و نوجوانان باعث رشد عزت نفس و اعتماد به نفس آنها می شود و یک نگرش باز و بدون تعصب را برای ارتباط با گروه های مختلف اجتماعی ایجاد می کند تا زندگی در ایجاد احساس آرامش برای دیگران معنی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های اجتماعی با فعالیت های داوطلبانه در جامعه ترویج می شود

ارزش های اجتماعی با فعالیت های داوطلبانه در جامعه ترویج می شود