مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-14سياسي

23 موکب حرم حضرت زینب (س) اصفهان میزبان زائران کربلا است


مدیرحرم حضرت زینب (س) اصفهان از برپایی 23 موکب خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال هفتمین سال خدمت رسانی موکب های حرم مطهر به زائران امام حسین (ع) است.

- ، حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به خدمت رسانی حرم حضرت زینب (س) اصفهان برای راهپیمایی اربعین امسال اظهار داشت: برای این امر 23 موکب در سال جاری از این حرم مطهر به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سابقه هفت ساله حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ابراز داشت: فعالیت این موکب ها در سال جاری متفاوت تر از گذشته خواهد بود.

مدیر حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان گفت: شست و شوی لباس زائرین و توزیع یخ در بیش از 20 موکب به صورت شبانه روزی انجام می شود و تا روز اربعین ادامه دارد.

وی شعار امسال را طریق الحب عنوان کرد و افزود: طبق رسم هرساله 150 نفر از خدام براساس توانایی، عملکرد و تعهد خدمتشان در آستان مقدس حضرت زینب (س) اعزام می شدند که به دلیل محدودیت در تعداد زائران، 60 نفر جهت خدمت رسانی در این موکب ها اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام صادق زاده تصریح کرد: همچنین یکی از شرایط اعزام تزریق دو دز واکسن و انجام آزمایش pcr خادمین بود که صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 موکب حرم حضرت زینب (س) اصفهان میزبان زائران کربلا است

23 موکب حرم حضرت زینب (س) اصفهان میزبان زائران کربلا است