مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-14اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی استان بوشهر


تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در بخش تعاون منعقد شد.

- ایسنا/بوشهر تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در بخش تعاون منعقد شد.

به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در بخش تعاون استان بوشهر و همچنین در راستای فراهم آورن زمینه مشارکت علمی پژوهشی و برنامه ریزی، تدوین و برگزاری دوره های مهارتی به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر، توسعه کارآفرینی وهدایت صحیح نیروی کار، این تفاهم نامه بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و جهاد دانشگاهی استان بوشهر به امضاء و توافق رسید.

هدف از این تفاهم نامه شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال، کارآفرینی و تجاری سازی، مشارکت در ایجاد و حمایت از تعاونی های دانشجویی، هدایت و ساماندهی دانش آموختگان به ایجاد شرکت های تعاونی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقا توان علمی کارشناسان بوده است.

در راستای بندهای اجرایی این تفاهم نامه قرار شده است همکاری های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی – تخصصی و حقوقی صورت بگیرد و باشگاه تعاونگران استان، برگزاری رویدادهای مربوط به تعاون، تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی استان بوشهر

امضای تفاهم نامه همکاری تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی استان بوشهر