مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-14سياسي

عملکرد خلاف عرف مذهبی شورای شهر گرگان و پروژه «من هم»


در چند سال گذشته چالشی تحت عنوان «من هم» یا Me too در اروپا و آمریکا به راه افتاد که قربانیان آزار جنسی ( و نه تجاوز جنسی) از طبقه نسوان بدون مراجعه به مقامات قضایی و صرفا با استفاده از فضای رسانه ای و هیاهوهای ارتباط جمعی و فضای مجازی به شرح عملکرد متهم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، متهمان فضای مذکور نیز عمدتا از زندگی و شهرت خود ساقط و به عذرخواهی و پوزش از عملکرد خود مجبور می شدند و البته برخی دیگر اصلا منکر چنین اقدامی می شدند ولی چه سود که کار از کار گذشته و اعتبار قبلی از دست رفته است.

در جایی که تعقیب متهم به آزار جنسی در مراجع قضایی به جمع آوری ادله و پیگیری آن و پذیرش مستندات و انطباق با مقررات قانونی نیاز دارد اتهام زدن و محکومیت اشخاص در فضای رسانه ای و وجدان عمومی و نزد مخاطبان فقط با بیان ادعا و تکرار آن و برخی امارات و اوضاع و احوال عملی متهم نیاز دارد و مشکلات پیگرد قانونی دادرسی کیفری را نداشته و البته نتیجه در هر دو یکی است: ساقط کردن متهم از زندگی و اجبار او به پوزش و عذرخواهی در مجامع عمومی و اخراج از تجمعات و خانه نشینی و چه بسا سکته و فوت.

عملکرد غیرقابل دفاع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در برگزاری مراسمی تحت عنوان روز گرگان که با دست زدن و شعرخوانی در شب شهادت حضرت رقیه بنت الحسین و باب الحوائج همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خلاف عرف مذهبی شورای شهر گرگان و پروژه «من هم»

عملکرد خلاف عرف مذهبی شورای شهر گرگان و پروژه «من هم»