مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-14سياسي

تزریق واکسن کرونا به دانشجویان شهرستان قزوین آغار شد


رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین از آغاز واکسیناسیون دانشجویان این شهرستان در مراکز ویژه واکسیناسیون در سه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا مهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از آغاز تزریق واکسن قزوین، واقع در جاده باراجین (جاده سلامت) مراجعه کنند.

مهرعلیان عنوان کرد: دانشجویان قبل از مراجعه به مرکز واکسیناسیون مستقر شده در دانشگاه ها، از سلامتی لازم و مبتلا نبودن به کرونا ویروس مطمئن باشند و در صورت ابتلای قبلی به کروناویروس، بنا بر تشخیص پزشک، حداقل شش هفته از زمان بهبودی آنان گذشته باشد، سپس نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، واکسیناسیون در استان قزوین سرعت گرفته و روز گذشته نیز با تزریق بیش از 27 هزار دز واکسن در یک روز رکورد میزان تزریق واکسن در استان قزوین شکست.

در برخی شهرستان ها مانند تاکستان نیز محدودیت سنی کنار گذاشته شده و افراد بالای 18 سال با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن دریافت خواهند کرد.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین ابراز امیدواری کردند که کل جمعیت بالای 18 سال استان تا آبان ماه سال جاری در برابر بیماری کوید19 واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به دانشجویان شهرستان قزوین آغار شد

تزریق واکسن کرونا به دانشجویان شهرستان قزوین آغار شد