مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-13سياسي

تقدیر از توافق ایران با آژانس انرژی هسته ای


سفر رافائل گروسی، رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران و دست یابی به توافقی که مانع از تشدید اختلافات ایران و آژانس شد، بازتاب های زیادی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اطلاعات، از جمله برخی این توافق را مورد نقد قرار دادند که به چه دلیل برخورد تندتر و قاطعانه تری صورت نگرفت؟ چرا دولت جدید که قاعدتاً مخالف روندهای گذشته در تعامل با نهادهای بین المللی بود و آن را وادادگی سیاسی می خواند، وقتی خود به قدرت رسید در همین ابتدای کار سیاست میانه روی در پیش گرفت؟ چرا حالا حضرات در مجلس و دولت برجام را پاره نمی کنند یا به مأموریت بازرسان آژانس پایان نمی دهند؟ این گلایه هم از سوی معدودی اصولگرایان و هم از سوی برخی اصلاح طلبان مطرح می شود و رییس جمهوری و دولت را مورد خطاب انتقادی قرار می دهند.

درک مصلحت نظام و مردم و حتی تغییر موضع و عملکرد در هنگامه ها و وقایعی که برای کمک به رفع مشکلات مردم و کشور ضروری می نمایند، نه خجلت دارد و نه شماتت.

ایستادن بر سر موضع و حتی لجاج برای نشاندن حرف خود به کرسی با وجود ایجاد هزینه های غیرقابل جبران برای نظام و کشور، عین بی تدبیری و بی منطقی است و خوشبختانه رییس جمهوری نشان داده است که حاضر به پرداخت چنین هزینه هایی نیست یا حداقل تا به حال چنین نشان داده است؛ حتی اگر برخی آن را نشانه عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از توافق ایران با آژانس انرژی هسته ای

تقدیر از توافق ایران با آژانس انرژی هسته ای