مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-13اقتصادي

شب های واکسیناسیون


پس از شتاب گیری واکسیناسیون و شکست رکورد چندین باره تزریق واکسن در کشور روند نزولی بیماری کرونا در پایتخت و دیگر شهرها آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران از روند واکسیناسیون شهروندان در مراکز شبانه روزی به ارائه گزارشی پرداخت و نوشت: یکی از اقدامات مؤثر و اثربخش در تسریع سرعت واکسیناسیون عمومی افزایش مراکز تجمیعی و راه اندازی مراکز شبانه روزی تزریق واکسن در تهران است.

به طوری که بنابر گزارش وزارت بهداشت دیروز با تزریق یک میلیون و 590 هزار و 205 دوز واکسن کرونا، رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور برای چندمین بار شکسته شد.

همچنین تاکنون 24 میلیون و 144 هزار و 750 نفر دوز اول واکسن کرونا و 12 میلیون و 492 هزار و 598 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 36 میلیون و 637 هزار و 348 دوز رسید.

ناگفته نماند با اعلام افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون به صورت شبانه روزی در پایتخت این امکان برای برخی از شهروندان ایجاد شده که ساعات پایانی شب هم برای تزریق مراجعه کنند اما برخی از گزارش ها هم نشان می دهد مرکز 24 ساعته در تهران (انتهای اتوبان کردستان) در چند روز گذشته شاهد شلوغی گسترده و تا ساعت سه صبح شاهد صف های طولانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های واکسیناسیون

شب های واکسیناسیون