مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-13اقتصادي

تکلیف ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی به زودی مشخص می شود


پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: بازنگری در سیاست تخصیص ارز برای تامین کالاهای اساسی یکی از اولویت های مهم کمیسیون اقتصادی است و امروز وزیر صمت در این مورد توضیح داد؛ - جی پلاس؛ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازنگری در سیاست تخصیص ارز برای تأمین کالاهای اساسی یکی از اولویت های مهم این کمیسیون است و بزودی این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

محمدرضا پورابراهیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح نشست امروز این کمیسیون با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به گذشت حدود سه هفته از تشکیل دولت سیزدهم، در جلسه امروز محورهای مهم مورد نظر در حوزه های بازرگانی داخلی و بازرگانی خارجی با حضور فاطمی امین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: گزارشی توسط کمیته های تخصصی کمیسیون اقتصادی در خصوص وضع تنظیم بازار، کالاهای اساسی و غیر اساسی، ارائه و وزیر صمت برنامه های خود را در مورد آن ها تشریح کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استمرار وضع گرانی ها در خصوص کالاهای اساسی یکی از دغدغه های جدی نمایندگان است؛ با وجود تخصیص هشت میلیارد دلار منابع ارزی برای تأمین کالاهای اساسی در نیمه نخست امسال باز هم کماکان این کالاها با قیمتی گران در اختیار مردم قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی به زودی مشخص می شود

تکلیف ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی به زودی مشخص می شود