مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-13سياسي

زلزله قوچان 23 مصدوم برجای گذاشت/ برآورد خسارت به 400 واحد روستایی در حال بررسی است


مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: در جریان زلزله صبح امروز قوچان 23 نفر نیازمند کمک درمانی به بیمارستان های این شهرستان مراجعه کردند که در حال حاضر مصدوم باحال وخیم در قوچان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، فرشید فتحی مقدم امشب در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران قوچان که در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ساعت های اولیه وقوع زلزله، 5 پایگاه اورژانس 115 این شهرستان در حوزه جاده ای و شهری به حالت آماده باش درآمدند و بازدیدهایی نیز از محل های حادثه دیده انجام شد که در همان ساعت های ابتدایی مورد خاصی مشاهده نشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با اشاره به تماس های انجام شده با اورژانس و مراجعه به بیمارستان پس از زلزله، گفت: 23 نفر نیازمند کمک درمانی در سطح شهرستان وجود داشت که 15 نفر به صورت حضوری مراجعه به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) داشتند و از این تعداد 13 نفر ترخیص و 3 نفر بستری شده اند.

وی بابیان این که 4 مادر باردار هم به بیمارستان تخصصی زنان و زایمان این شهرستان مراجعه کردند که 3 نفر ترخیص و یک نفر بستری شده است، تصریح کرد: متأسفانه یک مورد سقوط از ارتفاع و شکستگی برای یک نوجوان در این زلزله رخ داده که در حال حاضر بستری است اما مجموعاً هیچ مصدوم باحال وخیم در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله قوچان 23 مصدوم برجای گذاشت/ برآورد خسارت به 400 واحد روستایی در حال بررسی است

زلزله قوچان 23 مصدوم برجای گذاشت/ برآورد خسارت به 400 واحد روستایی در حال بررسی است