مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-13پزشكي

تاثیر مراجعه سریع به پزشک بر کاهش میزان مرگ از کرونا


یک پزشک متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید کرد که مراجعه سریع به پزشک بر موفقیت اقدامات درمانی در بیماران مبتلا به کرونا تاثیر داشته و منجر به کاهش احتمال مرگ و میر می شود.

- ایسنا/فارس یک پزشک متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید کرد که مراجعه سریع به پزشک بر موفقیت اقدامات درمانی در بیماران مبتلا به کرونا تاثیر داشته و منجر به کاهش احتمال مرگ و میر می شود.

مجید اکبرزاده گفت: به افراد اکیدا توصیه می شود که به محض مشاهده علایم کرونا شامل سرفه، آبریزش بینی، درد قفسه سینه، تنگی نفس، استفراغ و حالت تهوع مکرر، دردهای عضلانی، به پزشک خانواده یا مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، اکبرزاده با اشاره به اهمیت زمان مراجعه بیماران مشکوک و مبتلا به کووید 19 به پزشک و مراکز درمانی توصیه کرد: افراد به ویژه بیماران دارای بیماری زمینه ای، مشکلات ریوی، کلیوی، فشار خون بالا و دیابت، سالمندان و افراد چاق، با مشاهده علایم تنفسی به پزشک خانواده یا مراکز 16 ساعته مراجعه کرده و پیگیر وضعیت سلامت خود باشند.

این پزشک متخصص داخلی افزود: پزشکان آموزش دیده، پرستار و مراقب سلامت در مراکز 16 ساعته کرونا ضمن معاینه و بررسی شرایط بیماران، خدمات موردنیاز همچون تجویز دارو، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مراجعه سریع به پزشک بر کاهش میزان مرگ از کرونا

تاثیر مراجعه سریع به پزشک بر کاهش میزان مرگ از کرونا