مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-13سياسي

دیدار خانواده کارکنان برق جان باخته در سیل گلباف با استاندار کرمان


استاندار کرمان در دیدار خانواده نیروهای شرکت برق که در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، این حادثه را تلخ ترین خاطره دوران حضور خود در استان برشمرد و به خانواده جانباختگان اطمینان خاطر داد که هیچ کوتاهی از سوی مسئولان متولی در حق فرزندان آنها صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده شش نفر از نیروهای عملیات برق شهرستان کرمان که 15 اردیبهشت ماه امسال حین انجام ماموریت در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، عصر 22 شهریورماه با استاندار کرمان دیدار کردند.

در این دیدار تعدادی از اعضای خانواده جانباختگان دغدغه ها، رنج ها و درخواست های خود را مطرح کردند.

دکتر علی زینی وند استاندار کرمان با گرامیداشت یاد نیروهای خدوم برق که در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، این حادثه را تلخ ترین خاطره دوران حضور خود در استان برشمرد و به خانواده جانباختگان اطمینان خاطر داد که هیچ کوتاهی از سوی مسئولان متولی در حق فرزندان آنها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در نهایت امکان، پیگیری برای حق و حقوق این عزیزان و خانواده آنها صورت گرفت، افزود: ضروری ترین کار این بود که فرزندان و همسران این نیروها بی سر و سامان نمانند که در همان روز حادثه گردش کار مفصلی به وزرای کشور و نیرو ارائه و تمام استنادات قانونی در شرح واقعه تدوین شد و مقامات وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خانواده کارکنان برق جان باخته در سیل گلباف با استاندار کرمان

دیدار خانواده کارکنان برق جان باخته در سیل گلباف با استاندار کرمان