مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-13سياسي

«سیدامیرحسین مدنی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم شد


معاون اول رییس جمهور در حکمی سیدامیرحسین مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در حکمی سیدامیرحسین مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرد.

  مدیرعاملی بنیادهای برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شرکت گسترش انفورماتیک ایران، خبرگزاری برنا، عضویت در هیات مدیره شرکتهای صانیر و صندوق اشتغال برکت، معاونت بازرگانی شهاب خودرو، ریاست هیات مدیره شرکتهای آلوپن و گسترش کارآفرینی ایران، ریاست هیات امنای دانشگاه جامع انفورماتیک ایران و گروه جهادی آل یاسین از جمله سوابق و مسئولیت های قبلی مدنی به شمار می رود.

  بنیاد برکت در طول مدت خدمت  وی به عنوان مدیرعامل با اجرای بیش از 115 هزار طرح اشتغالزایی و توانمند سازی در بخش ها و بنگاههای خرد، کوچک و متوسط موفق به ایجاد 350 هزار شغل  به ویژه در روستاها و مناطق محروم کشور شده است.

  همچنین اجرای بیش از 25 هزار پروژه زیربنایی محرومیت زدایی در بخش های آبرسانی، ساخت مدرسه و مسجد، مراکز فرهنگی، راه روستایی، مسکن محرومان و بمارستان و مراکز درمانی از جمله خدمات بنیاد برکت در طول مدت مدیرعاملی مدنی در بنیاد برکت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیدامیرحسین مدنی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم شد

«سیدامیرحسین مدنی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم شد