مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-13سياسي

سهم مردم البرز از سد کرج و طالقان ناچیز است


نماینده عالی دولت در استان البرز از طرح مشکلات و مطالبات مردم البرز در خصوص ارتقا زیرساخت های تامین آب و برق استان در دیدار با وزیر نیرو خبر داد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از طرح مشکلات و مطالبات مردم البرز در خصوص ارتقا زیرساخت های تامین آب و برق استان در دیدار با وزیر نیرو خبر داد.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه 22 شهریور با حضور در وزارت نیرو و در حاشیه دیدار با محرابیان وزیر نیرو، گفت: دو سد بزرگ طالقان و امیرکبیر که بخش بزرگی از آب شرب پایتخت را تامین می کند در البرز مستقر است ولی سهم مردم این استان از این منابع بزرگ بسیار ناچیز است.

وی ادامه داد: بر این اساس با پیگیری های مجدانه در خصوص دو برابر شدن سهم حق آبه البرز از محل سدها توفیق یافتیم ولی زیر ساخت لازم برای بهره برداری از این امکان مهیا نبود.

شهبازی گفت: طی پیگیری های مجدد برای ایجاد تصفیه خانه اقدام شد و این پروژه روند خوبی را طی می کند ولی همچنان نیازمند توجه وزارت نیرو برای سرعت بخشیدن به این امر هستیم.

وی افزود: با توجه به نیاز استان، موافقت وزارت نیرو را برای ایجاد اولین پست برق 400 کیلوولت جلب کردیم و این پروژه نیز پیشرفت بالایی داشته از این رو درصدد آغاز عملیات اجرایی دومین پست برق 400 کیلوولت استان در زکی آباد هستیم که مستلزم همراهی وزارت نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مردم البرز از سد کرج و طالقان ناچیز است

سهم مردم البرز از سد کرج و طالقان ناچیز است