مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-13سياسي

فرهنگسرای «فرادنبه» 16 ساله شد/ مشکل همیشگی کمبود اعتبار!


فرهنگسرای «فرادنبه» در حالی 16 ساله می شود که مسئولان مشکل کمبود اعتبار را از دلایل تأخیر در بهره برداری آن اعلام می کنند.

- شهرکرد- فرهنگسرای فرادنبه در حالی 16 ساله می شود که مسئولان مشکل کمبود اعتبار را از دلایل تأخیر در بهره برداری آن اعلام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر فرادنبه، ضمن تبریک شروع به کار شورای جدید در این شهر، ارتباط با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها را ضروری خواند.

وی به پروژه های این اداره کل در شهرستان بروجن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اخیراً قطعه 12 کیلومتری فرادنبه- سفیددشت در محور شهرکرد – بروجن به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تنها بخش باقی مانده از این محور، ورودی شهرهای سفید دشت و فرادنبه و خروجی سفیددشت است که به پیمانکار جدید سپرده خواهد شد.

مقصودی در ادامه سخنان خود به روند اجرای پروژه های فرهنگی و هنری این شهر اشاره و پیشرفت فیزیکی فرهنگسرای فرادنبه را بیش از 80 درصد اعلام کرد.

وی گفت: متأسفانه تخصیص اعتبارات این بخش در سال های اخیر با مشکل جدی مواجه بوده است و امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب در سال جاری، این پروژه که ساخت آن از سال 84 آغاز شده است، تکمیل و مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای «فرادنبه» 16 ساله شد/ مشکل همیشگی کمبود اعتبار!

فرهنگسرای «فرادنبه» 16 ساله شد/ مشکل همیشگی کمبود اعتبار!