مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-13حوادث

انهدام باند سارقان منازل در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان منازل در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی عمومی در استان، بلافاصله کارگروه ویژه ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، محل هایی که مورد سرقت قرار گرفته بود را مورد بررسی قرار داده و هویت سارقان را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از شناسایی سارقان، اقدامات برای دستگیری آن ها به صورت شبانه روزی آغاز شد، و طی رصدهای انجام شده مشخص شد سارقان حین ارتکاب جرم در استان تهران مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

عبدالمالکی عنوان کرد: با هماهنگی قضایی متهمان به پلیس آگاهی قزوین منتقل شدند که در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و به 30 فقره سرقت در استان قزوین اقرار کردند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به این که برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلامی که مورد سرقت قرار گرفته بود، قریب به 40 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منازل در قزوین

انهدام باند سارقان منازل در قزوین