مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-13اقتصادي

امکانات البرز به پای مهاجرت و رشد جمعیت نمی رسد


مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری البرز گفت: رشد جمعیت این استان از امکانات موجود در آن پیشی گرفته و همین امر سبب بروز مشکلاتی شده است .

- ایسنا/البرز مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری البرز گفت: رشد جمعیت این استان از امکانات موجود در آن پیشی گرفته و همین امر سبب بروز مشکلاتی شده است .

پرویز زرگر روز دوشنبه 22 شهریور در نشست با تعدادی از رسانه های البرز با بیان اینکه طی چند سال اخیر و در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی برای استان البرز رقم خورده است، گفت: دو برابر شدن حق آبه البرز از دو سد امیرکبیر و طالقان، انجام پروژه های گازرسانی، اجرای پروژه های راهسازی از جمله جاده هشتگرد-طالقان، کمربندی چرمشهر-آبیک و .

از جمله این اتفاقات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زرگر در ادامه افزود: استاندار البرز در این مدت برای پیشبرد امور پیگیری مداومی داشت.

ثمره این پیگیری ها باعث شد البرز در طول این سه سال نخستین استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باشد که به رشد صادرات منجر شده است.

وی ادامه داد: طی کمتر از شش ماه گذشته علاوه بر دیدار با وزرا، معاونین وزرا و مسئولان کشوری، 521 مورد دیدار مردمی با شهروندان، سرمایه گذاران، خانواده شهدا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات البرز به پای مهاجرت و رشد جمعیت نمی رسد

امکانات البرز به پای مهاجرت و رشد جمعیت نمی رسد