مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-13سياسي

رفع تصرف بستر و حریم رودخانه آبشینه همدان


آزادسازی و رفع تصرف بستر و حریم رودخانه آبشینه همدان با دستور قضایی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از رفع تصرف بستر و حریم رودخانه آبشینه خبر داد و اظهار کرد: این مسئله پس از ارائه طرح توسط شرکت آب منطقه ای همدان در شورای تأمین و اثبات غیرقانونی بودن تصرفات و با دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی محقق شد.

وی گفت: بستر و حریم رودخانه ها در برخی نقاط در سال های گذشته توسط عده ای متصرف و به باغ، زمین کشاورزی و یا حتی ساختمان تبدیل شده است.

دادستان همدان اظهار کرد: در اجرای تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب از سال 1398 به شرکت آب منطقه ای استان ابلاغ شده تا نسبت به اجرای قانون آزادسازی بستر و حریم روخانه ها، نهرها، مسیل ها و سایر آبرفت های موجود مطابق با قانون اقدام کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای استان طرح مطالعاتی بستر و حریم رودخانه آبشینه را به مسافت دو کیلومتر انجام داد و موضوع در شورای تأمین شهرستان مطرح شد.

خانجانی تصریح کرد: پس از انجام اخطارهای لازم، آگهی قانونی و تعیین مهلت اعتراض به آن و عدم ارائه هر گونه اعتراضی، دستور قضایی لازم در اجرای قانون صادر و شرکت آب منطقه ای با پشتیبانی نیروی انتظامی از هفدهم شهریورماه، رفع تصرفات بستر رودخانه را به مساحتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بستر و حریم رودخانه آبشینه همدان

رفع تصرف بستر و حریم رودخانه آبشینه همدان