مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-13سياسي

تاکید عین الهی بر نتیجه تحقیقات درباره کرونا در ایران


وزیر بهداشت، 20 روز پس از انتصاب خود در جلسه ای با معاون تحقیقات و فناوری این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد که با توجه به وضعیت کشور در روز های همه گیری کرونا و شرایطی که واکسن های داخلی را با دشواری های متعدد مواجه کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روز گذشته اولین نشست وزیر بهداشت با معاونت تحقیقات و فناوری و مدیران این حوزه برگزار شد.

در این جلسه دکتر عین اللهی به ساماندهی و تقویت پرونده الکترونیک سلامت جهت جمع آوری داده های نظام سلامت، لزوم اعتباربخشی و ارزیابی مراکز تحقیقیاتی و ماموریت گرایی و تقویت پارک ها علمی و فناوری و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

وزیر بهداشت عنوان کرد که معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت باید نقش ستادی و سیاست گذاری داشته باشد و بازوی اجرایی آن دانشگاه های علوم پزشکی باشند.

عین اللهی همچنین به این نکته اشاره کرد که منتظر به نتیجه رسیدن تحقیقات کووید-19 است تا به سوالات متعدد این حوزه پاسخ داده شود.

به نظر می رسد که منظور وزیر بهداشت از نتیجه تحقیقات کووید-19، مطالعه مراقبت فعال عوارض واکسن های رایج مورد استفاده در کشور باشد.

این مطالعه با سفارش و حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در حال انجام است و نتایج میانی آن چندی پیش توسط دکتر جهانپور؛ رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عین الهی بر نتیجه تحقیقات درباره کرونا در ایران

تاکید عین الهی بر نتیجه تحقیقات درباره کرونا در ایران