مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-13اقتصادي

30 درصد معتادان مراکز ترک خراسان رضوی غیربومی هستند


بر اساس برآوردهای بهزیستی 30 درصد معتادان متجاهر مراکز استان غیربومی هستند و از سایر استان ها به خراسان رضوی آمده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بر اساس برآوردهای بهزیستی 30 درصد معتادان متجاهر مراکز استان غیربومی هستند و از سایر استان ها به خراسان رضوی آمده اند.

مسعود فیروزی در پنجمین جلسه کمیته نظارتی مراکز ترک اعتیاد اجباری و کمپ های تبصره 2 مشهد که در بهزیستی خراسان رضوی تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر رایزنی در خصوص تامین مکان برای افزایش ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر با نهادهای مسئول در جریان است.

وی با اشاره به مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار در خصوص جمع آوری 4000 معتاد متجاهر تا پایان شهریور گفت: باید زیرساخت ها و اعتبارات لازم برای اجرای این مصوبه فراهم شود که در حال حاضر در خصوص مکان و اعتبارات هنوز مشکلاتی وجود دارد که مسئولان استان در تلاش برای حل این مشکلات هستند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازخود به شورای ششم شهر مشهد اشاره کرد و گفت: در این گزارش به اعضای شورا گفته شد که موضوع ساماندهی با توانمندسازی متفاوت است و آنچه انجام شده، عمدتا ساماندهی بوده و توانمندسازی نیاز به اعتبارات ویژه و بسیار بیشتری دارد که هنوز منابع آن احصا نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد معتادان مراکز ترک خراسان رضوی غیربومی هستند

30 درصد معتادان مراکز ترک خراسان رضوی غیربومی هستند