مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-13پزشكي

بستری شدن 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در قزوین/ علائم ابتلا به قارچ سیاه


مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان ولایت استان قزوین بستری شده اند، - ایسنا/قزوین مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان ولایت استان قزوین بستری شده اند، همچنین با توجه به خدمات این بیمارستان، مرکز آموزشی درمانی ولایت به عنوان مرکز درمان موکورمایکوزیس یا قارچ سیاه در قزوین تعیین شد.

دکتر ابوالفضل ابراهیمی با اشاره به بروز قارچ سیاه در قزوین تصریح کرد: خدمات تخصصی موردنیاز مبتلایان به قارچ سیاه ازجمله حضور متخصصین داخلی، عفونی، گوش و حلق و بینی، ریه و همچنین اتاق عمل چشم و گوش و حلق و بینی و سایر خدمات موردنیاز این بیماران به صورت متمرکز در بیمارستان ولایت قزوین وجود دارد.

وی افزود: سایر مراکز درمانی نیز بیماران مشکوک به ابتلا به قارچ سیاه خود را به مرکز ولایت ارجاع می دهند؛ در این بیمارستان کمیسیون پزشکی متشکل از متخصصین فوق الذکر حضور دارند تا در صورت نیاز روند درمانی مبتلایان بررسی و تصمیم گیری صورت بگیرد.

بنابراعلام روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: علائم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در قزوین/ علائم ابتلا به قارچ سیاه

بستری شدن 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در قزوین/ علائم ابتلا به قارچ سیاه