مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-13اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد اعتبار برای ساخت مرکز انتقال خون نهاوند


رییس بنیاد خیریه علیمرادیان نهاوند گفت: با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و با حمایت و مساعدت استاندار همدان دومیلیارد ریال اعتبار برای ساخت مرکز انتقال خون نهاوند اختصاص داده شد.

- ایسنا/همدان رییس بنیاد خیریه علیمرادیان نهاوند گفت: با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و با حمایت و مساعدت استاندار همدان دومیلیارد ریال اعتبار برای ساخت مرکز انتقال خون نهاوند اختصاص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسون علیمرادیان دوشنبه 22 شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه طی دیدار مشترک بنده و مدیرکل ورزش و جوانان استان با استاندار همدان اعتبار خوبی از محل اعتبارات استانی برای تسریع در ساخت مرکز انتقال خون نهاوند تزریق شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته با توجه اینکه در حال حاضر سقف طبقه اول مرکز انتقال خون نهاوند احداث شده و طی هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده عملیات احداث سقف دوم نیز آغاز می شود.

علیمرادیان با اشاره به اختصاص یک میلیارد دیگر در روز کلنگ زنی این پروژه توسط استاندار همدان، اضافه کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت استاندار تاکنون سه میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده که جای تقدیر از ایشان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد اعتبار برای ساخت مرکز انتقال خون نهاوند

اختصاص 2 میلیارد اعتبار برای ساخت مرکز انتقال خون نهاوند