مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-13پزشكي

واکسیناسیون حدود 2 میلیون نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون


رییس کمیته بهداشت قرارگاه عملیاتی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 938 هزار و 797 نفر در مناطق تحت پوشش این دانشگاه واکسینه شده اند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته بهداشت قرارگاه عملیاتی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 938 هزار و 797 نفر در مناطق تحت پوشش این دانشگاه واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک میلیون و 320 هزار و 179 نفر دوز اول و 618 هزار و 618 نفر دوز دوم را دریافت کرده اند.

مهدی قلیان بیان کرد: با توجه به دستور وزیر بهداشت مبنی بر تسریع در واکسیناسیون و با توجه به ورود محموله های واکسن به استان و مراکز و پایگاه های واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در حال حاضر واکسیناسیون کرونا جهت متولدین 1370 و قبل از آن در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا و طی توافقاتی که با شهرداری مشهد انجام شد، بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی و تجمیعی شرق کشور با 7 لاین در نمایشگاه بین المللی مشهد راه اندازی شد که این موضوع نشان از جلب مشارکت سایر سازمان ها با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای تامین سلامت مردم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، در حال حاضر 32 پایگاه تجمیعی و مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر مشهد و 13 مرکز در شهرستان های تابعه دانشگاه در حال ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون حدود 2 میلیون نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون

واکسیناسیون حدود 2 میلیون نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون