مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-13سياسي

بسیج به عنوان مولود انقلاب رابطه بین امام و امت را تقویت می کند


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج به عنوان مولود انقلاب با تلاش ها و خدمات خود، رابطه بین امام و امت را تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در مراسم توزیع 3000 بسته معیشتی نیازمندان زیر حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بسیج همراه و همگام با پویش های کمیته امداد است.

وی با تمجید از طرح احسان حسینی کمیته امداد امام (ره) گفت: بسیج همراه همیشگی پویش های سراسری و متوالی کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است.

سردار زهرایی افزود: طرح های ایران همدل ، اطعام مهدوی و احسان حسینی ، لحظه های ناب از حماسه آفرینی عاشورایی در انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی همچنین اظهار کرد: در جنگ تمدنی نوین، دشمنان قصد هجوم به خیمه ولایت را دارند و بسیج به عنوان مولود انقلاب با تلاش ها و خدمات خود، رابطه بین امام و امت را تقویت می کند.

وی کمک های مومنانه مردم در دوران شیوع کرونا را سرمایه اجتماعی بزرگ برشمرد و گفت: این حماسه های عظیم مردمی در دستگیری از نیازمندان را نباید دست کم گرفت.

سردار زهرایی با تقدیر از تلاش های کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی در مبارزه با فقر و محرومیت گفت: نهاد انقلابی کمیته امداد مهر افتخار نوکری مردم را در پیشانی خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج به عنوان مولود انقلاب رابطه بین امام و امت را تقویت می کند

بسیج به عنوان مولود انقلاب رابطه بین امام و امت را تقویت می کند