مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-13ورزشي

ضرورت توجه به «وندالیسم» به عنوان مقدمه آسیب اجتماعی


مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ضرورت توجه به وندالیسم به عنوان مقدمه رفتار بزهکارانه، به عنوان یک عارضه و آسیب اجتماعی که قشر وسیعی از افراد نوجوان و جوان جامعه در معرض ابتلا به آن قرار دارند یا به نوعی به آن دچار شده اند، - ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ضرورت توجه به وندالیسم به عنوان مقدمه رفتار بزهکارانه، به عنوان یک عارضه و آسیب اجتماعی که قشر وسیعی از افراد نوجوان و جوان جامعه در معرض ابتلا به آن قرار دارند یا به نوعی به آن دچار شده اند، کاملاً مشهود است.

دکتر علی احمدی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و خدیجه بابایی دانشجوی دکتری جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران این ضرورت را درک کرده و کتاب وندالیسم در ورزش را تألیف کرده اند.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع کتاب تصریح کرد: جامعه شناسی، از تماشاگران ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی و جزیی از نهاد اجتماعی ورزش در جامعه، علل و کارکردها، پیامدهای مثبت و منفی آن که به صورت جریانی یا هیجانی (تدریجی یا سریع) در زندگی جمعی صورت می گیرد، بحث می کند.

وی افزود: تماشاگران ورزش، اعم از بینندگان و خوانندگان و یا کسانی که در میدان های ورزشی برای دیدن مسابقات حاضر می شوند، بی شک بخش عمده ای از مردم، به ویژه نوجوانان و جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به «وندالیسم» به عنوان مقدمه آسیب اجتماعی

ضرورت توجه به «وندالیسم» به عنوان مقدمه آسیب اجتماعی