مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-13سياسي

افزایش بافت های فرسوده در کرج/حصار دیگری در راه است


فرمانده کرج با اشاره به اینکه بافت های فرسوده در کرج روبه افزایش است، گفت: اقدامات صورت گرفته در این خصوص کافی نیست، کارگروه مربوطه باید تشکیل شود با ادامه این روند حصارهای دیگری در راه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری کرج که با محوریت بررسی سند توسعه تحول محله ها و بافت های فرسوده اوقافی ها، مصباح و حصارک بالا در محل فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن تسلیت ایام، با تحلیلی از وضعیت اقدامات صورت گرفته در بافت های فرسوده کلانشهر کرج در سال های اخیر، گفت: اقداماتی که تا به اکنون در حوزه احیاء بافت های فرسوده شهر کرج صورت گرفته در قواره چهارمین کلانشهر کشور نیست.

  وی با بیان اینکه باید از تجارب سایر کلانشهرها در این زمینه بهره برد، افزود: بافت های فرسوده معضلی چند وجهی است و از ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، مدیریت بحران و.

باید به آن پرداخته شود.

قاسم پور تشکیل شورای انقلابی شهر کرج را سرآغاز حرکت های جهادی و انقلابی در این زمینه دانست و بیان کرد: راه نجات و مفر از بافت های فرسوده شهری اجرای پروژه های کلیدی و مهم است.

نباید تمام تصورات بر این باشد که تنها متولی امر در بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری دولت و شهرداری ها ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بافت های فرسوده در کرج/حصار دیگری در راه است

افزایش بافت های فرسوده در کرج/حصار دیگری در راه است