مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-13سياسي

برای واحدهای تولیدی فاقد سیستم تصفیه فاضلاب نباید مجوز فعالیت صادر شود


به گفته دادستان مرکز استان گیلان، اراده ای از سوی ادارات و نهادهای متولی در برخورد قاطع قانونی با متخلفان و آلوده کنندگان محیط زیست وجود ندارد و برای واحدهای تولیدی که فاقد سیستم تصفیه فاضلاب هستند نباید مجوز فعالیت صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری استان گیلان با موضوع پیشگیری از ورود پساب کارخانجات و واحدهای تولیدی، کشاورزی و صنعتی و فاضلاب های خانگی شهری و روستایی به رودخانه ها و محیط زیست استان صبح امروز برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری در این نشست با اشاره به اهمیت تغییر دیدگاه مدیران و مسؤولان استان نسبت به پسماند و نقش آن در آلوده ساختن محیط زیست اظهار کرد: مبدأ و منشأ آلودگی هایی که از طریق فاضلاب به رودخانه های استان وارد می شود قابل شناسایی است و سازمان محیط زیست باید در این زمینه با حساسیت و دقت بیشتری اقدام کند.

دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه اراده ای از سوی ادارات و نهادهای متولی در برخورد قاطع قانونی با متخلفان و آلوده کنندگان محیط زیست وجود ندارد، گفت: برای واحدهای تولیدی که فاقد سیستم تصفیه فاضلاب هستند نباید مجوز فعالیت صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واحدهای تولیدی فاقد سیستم تصفیه فاضلاب نباید مجوز فعالیت صادر شود

برای واحدهای تولیدی فاقد سیستم تصفیه فاضلاب نباید مجوز فعالیت صادر شود