مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-13فرهنگي

تشکر سوسن پرور از کسانی که به او توهین می کنند


سوسن پرور با تشکر از کسانی که به خاطر ظاهرش به او توهین می کنند می گوید: ظاهر مهم است اما قطعاً همه چیز نیست، علاقه مندان به این حرفه ایده ها و کار را از فضای مجازی آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سوسن پرور در برنامه سلام تهران درباره حضورش در فیلم بوتاکس و بازی در کارهای کمدی، کلبه عموپورنگ و توهین های فضای مجازی گفت وگو کرد.

او با اشاره به حضور در فیلم سینمایی بوتاکس به کارگردانی کاوه مظاهری، افزود: حضور در این کار برایم تجربه شیرینی بود خوشحالم که در جشنواره بین المللی فجر و دیگر جشنواره ها در خارج از کشور خوش درخشیده، حضور در این فیلم برایم موقعیتی خوب از جانب خدا بود.

خوشبختانه با توجه به اینکه در فیلم بوتاکس در ژانر جدّی ظاهر شدم مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت، چرا که من در نقش کمدی شناخته شدم، همچون جواد عزتی که اغلب کمدین بود ولی دیدیم که در زخم کاری خوش درخشید.

این هنرمند، با بیان اینکه در حال حاضر یک مقدار توازن اتفاقات خوب و بد به هم خورده است، گفت: بنده با اینکه فردی بشدت انرژی مثبت و امیدوار بودم، حفظ روحیه برایم کار سختی شده و اصلا به سمت رویاپردازی نسبت به آینده نمی روم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشغول ایفای نقش در کلبه عموپورنگ و یک سریال برای پلتفرم های خانگی است، ادامه داد: در فضای مجازی شاهد یکسری توهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر سوسن پرور از کسانی که به او توهین می کنند

تشکر سوسن پرور از کسانی که به او توهین می کنند