مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-13سياسي

اجرای بیش از 700 برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از 700 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای مهم در انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود 18 کمیته در قالب ستاد شهرستانی ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهدا، گل باران گلزار شهدا، اجرای برنامه آبروی محله و روایتگری شهدا ازجمله برنامه ها در این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به برنامه ریزی برای اجرای نمایش بر بال فرشتگان توسط بسیج ادارات این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.

وی گفت: تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از خبرنگاران و عکاسان رزمنده، برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در فضای مجازی و برپایی ایستگاه های سلامت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شاهرود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این ایام، اضافه کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب در خدمت رسانی به مردم، برنامه های ویژه ای نیز در این هفته با همکاری بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 700 برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود

اجرای بیش از 700 برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود