مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-13اجتماعي

میزان فرونشست زمین در فرودگاه اصفهان در دست بررسی است


مدیرکل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی اصفهان گفت: باید قبول کرد که فرودگاه اصفهان جدا از دشت اصفهان-برخوار نیست و به طور قطع اگر به مشکل فرونشست زمین در منطقه شمال اصفهان توجه نشود، - ایسنا/اصفهان مدیرکل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی اصفهان گفت: باید قبول کرد که فرودگاه اصفهان جدا از دشت اصفهان-برخوار نیست و به طور قطع اگر به مشکل فرونشست زمین در منطقه شمال اصفهان توجه نشود، این مرکز استراتژیک نیز دچار مشکل و نشست خواهد شد.

رضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند سال گذشته پایش های بسیاری از سوی شهرداری اصفهان، سازمان نقشه برداری، زمین شناسی و .

درباره فرونشست دشت برخوار – اصفهان (منطقه شمال اصفهان) آن انجام شده است، اظهار کرد: منطقه نعل شکل شمال اصفهان از رهنان، شاهین شهر، دولت آباد، برخوار، کمشچه، فرودگاه اصفهان، شهرک صنعتی جی، خاتون آباد، خوراسگان و .

را در بر می گیرد.

وی افزود: در برخی مناطق نرخ فرونشست را 5 سانتیمتر و برخی دیگر 16 سانتیمتر اندازه گیری کرده اند، اما در مجموع این اعداد حاکی از نشست منطقه شمال اصفهان دارد.

مدیرکل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی اصفهان با بیان اینکه ضخامت آبرفت در منطقه حبیب آباد 220 تا 250 متر و رهنان 180 متر است و عموما جنس آبرفت آنها دانه ریز است، گفت: زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فرونشست زمین در فرودگاه اصفهان در دست بررسی است

میزان فرونشست زمین در فرودگاه اصفهان در دست بررسی است