مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-13اقتصادي

75 درصد از جمعیت بالای 18 سال آذربایجان شرقی تا 2 هفته آتی واکسینه می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به این که میزان تزریق واکسن در استان طی روزهای اخیر به بیش از 100 هزار دز رسیده است، گفت: هدف گذاری ما این بود که تا پایان شهریورماه، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به این که میزان تزریق واکسن در استان طی روزهای اخیر به بیش از 100 هزار دز رسیده است، گفت: هدف گذاری ما این بود که تا پایان شهریورماه، 60 درصد جمعیت هدف استان را واکسینه کنیم که با روند فعلی و کار جهادی طی دو هفته آینده این میزان به 75 درصد می رسد.

دکتر محمدحسین صومی در چهلمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان را 1864 نفر اعلام کرد و گفت: حداکثر تعداد بستری روزانه در استان به ازای هر یک میلیون نفر، 97 نفر بوده است که جزو کمترین آمار در میان استان های کشور است.

وی در خصوص روند واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون یک میلیون و 938 هزار دوز واکسن در استان تزریق شده و بیش از 48 درصد جمعیت بالای 18 سال استان حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده اند که بالاترین درصد در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان ترزیق واکسن در شهرهایی مانند ورزقان، کلیبر، هوراند، اهر و هشترود به بالای 60 درصد رسیده، اما در شهرهای مرند، تبریز، هریس، ملکان و بناب باید سرعت واکسیناسیون افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد از جمعیت بالای 18 سال آذربایجان شرقی تا 2 هفته آتی واکسینه می شوند

75 درصد از جمعیت بالای 18 سال آذربایجان شرقی تا 2 هفته آتی واکسینه می شوند