مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-13پزشكي

اجرای طرح تحقیقاتی درمان ناباروری با سلول بنیادی در همدان


موسس نخستین کلینیک خصوصی باروری و ناباروری غرب کشور در همدان از اجرای طرح تحقیقاتی درمان ناباروری با سلول بنیادی در همدان خبر داد.

- خبرگزاری فارس، همدان، این روزها روش های مختلفی برای درمان ناباروری انجام می شود و از آنجا که روش سلول های بنیادی نوپدید است و اخیرا مورد استفاده قرار می گیرد، به سراغ موسس نخستین کلینیک خصوصی باروری و ناباروری غرب کشور رفتیم تا توضیحاتی در خصوص اینکه این علم در همدان هم مورد استفاده قرار گرفته یا خیر، بشنویم.

مرضیه فریمانی در گفت وگو با فارس با بیان اینکه این روش نیز در استان انجام می شود اما موارد کم است و طرح تحقیقاتی اظهار کرد: سلول درمانی در ایران و کشورهایی مورد توجه قرار گرفته و مکانیسم آن بهره گیری از سلول های بنیادی است.

وی با اشاره به اینکه تمام قسمت های بدن به خصوص، خون بندناف نوزاد سرشار از سلول های بنیادی است که می توان مورد استفاده قرار داد گفت: سلول های بنیادی مادر همه سلول هاست و توانایی تبدیل به تمام سلول ها را دارد.

موسس نخستین کلینیک خصوصی باروری و ناباروری غرب کشور در همدان بیان کرد: متخصصان دنیا از سلول بنیادی بافت های مختلف مثلا سلول های بنیادی درون بافت چربی، استخوان یا خون قاعدگی در درمان برخی بیماری ها استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحقیقاتی درمان ناباروری با سلول بنیادی در همدان

اجرای طرح تحقیقاتی درمان ناباروری با سلول بنیادی در همدان