مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-13اقتصادي

واکسن کرونا به موزه ها رسید


به دنبال اعلام رسته های شغلی جدید در اولویت واکسیناسیون، مدیرکل موزه ها در ایران خبر داد که تمام شاغلان در موزه ها، محوطه ها و سایت های تاریخی و موزه داران خصوصی در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته اند.

- به دنبال اعلام رسته های شغلی جدید در اولویت واکسیناسیون، مدیرکل موزه ها در ایران خبر داد که تمام شاغلان در موزه ها، محوطه ها و سایت های تاریخی و موزه داران خصوصی در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته اند.

ستاد ملی کرونا به تازگی گروه جدیدی از مشاغل را در اولویت واکسیناسیون قرار داده است که شاغلان گردشگری و موزه ها نیز در این گروه قرار گرفته اند.

محمدرضا کارگر ـ مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی ـ به ایسنا گفت که ستاد ملی مبارزه با کرونا با واکسیناسیون کارکنان موزه های زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موافقت کرده است و ما اسامی همه شاغلان در این بخش، حتی محوطه های تاریخی را که بازدیدکننده دارند به وزارت بهداشت و ستاد کرونا در تهران اعلام کرده ایم.

او یادآور شد: با توجه به این که در برخی از شهرها، متناسب با رده سنی، واکسیناسیون با سرعت بیشتری پیش رفته و ممکن است بسیاری از مشاغل حتی در اولویت واکسیناسیون، قبلا مشمول رده سنی شده و واکسن را تزریق کرده باشند، بنابراین قرار شد موضوع از طریق ستادهای استانی کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به موزه ها رسید

واکسن کرونا به موزه ها رسید