مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-13اقتصادي

آغاز توزیع 1500 تن برنج خارجی در آذربایجان شرقی


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز توزیع 1500 تن برنج تایلندی و هندی در سطح فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و اتحادیه های استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز توزیع 1500 تن برنج تایلندی و هندی در سطح فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و اتحادیه های استان خبر داد.

صالح مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که خشکسالی های اخیر، آسیب جدی به کشت های مختلف کشاورزی از جمله برنج وارد کرده و منجر به کاهش حدود 18 تا 19 درصدی تولید برنج داخلی شد، گفت: این وضعیت در نهایت باعث افزایش قیمت برنج داخلی شده است.

وی با بیان این که ذخایر استراتژیک کشور در سطح مطلوبی قرار دارد، افزود: برای کنترل قیمت و تامین کسری برنج، پیش بینی شده تا از ذخایر استراتژیک برنج در کشور توزیع شود.

وی با بیان این که توزیع برنج برای طرح های مومنانه ادامه دارد، افزود: هیچ کمبودی در مورد برنج برای مصرف خانوار در استان وجود ندارد.

مومنی تاکید کرد: در بخش تامین برنج از ذخایر، وضعیت خوبی حاکم است و واردات خوبی نیز قبل از ممنوعیت برنج در فصل کشت انجام شده و وضعیت بازار برنج وارداتی در شرایط متعادلی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 1500 تن برنج خارجی در آذربایجان شرقی

آغاز توزیع 1500 تن برنج خارجی در آذربایجان شرقی