مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-13پزشكي

اثربخشی واکسن های سینوفارم علیه سویه های کرونا


به گفته مقامات چین از آنجا که همه گیری کووید-19 در این کشور کنترل شده و موارد زیادی از ابتلا در این کشور وجود ندارد، آزمایشات بالینی واکسن در سطح وسیع در کشورهای دیگر انجام می شود.

- شرکت سینوفارم اعلام کرده است که واکسن های جدید تولیدی این شرکت در برابر سویه های مختلف کروناویروس از اثربخشی بالایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت داروسازی سینوفارم اعلام کرد: واکسن های تازه توسعه یافته این شرکت که سویه های دلتا و بتا کروناویروس را مورد هدف قرار می دهد بسیار موثر هستند.

به گفته مقامات این شرکت، چهار نمونه از نسل دوم واکسن کووید-19 به سه گروه تعلق دارد: ویروس غیر فعال، پروتیین نوترکیب و همچنین برپایه فناوری mRNA.

در میان آنها، واکسن پروتیین نوترکیب با طیف گسترده، آزمایشات بالینی فاز اول و دوم را تکمیل کرده است.

دو واکسن غیرفعال جدید نسخه های ارتقا یافته نیز دو واکسنی هستند که به ترتیب توسط موسسه محصولات بیولوژیکی پکن (BIBP) و موسسه محصولات بیولوژیکی ووهان (WIBP) که از ابتدای سال جاری در بازار عرضه شده اند، توسعه یافته اند.

همچنین به گفته مقامات چین از آنجا که همه گیری کووید-19 در این کشور کنترل شده و موارد زیادی از ابتلا در این کشور وجود ندارد، آزمایشات بالینی واکسن در سطح وسیع در کشورهای دیگر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی واکسن های سینوفارم علیه سویه های کرونا

اثربخشی واکسن های سینوفارم علیه سویه های کرونا