مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-13سياسي

تأثیر صنعت هسته ای در امنیت و اقتصاد مورد غفلت بوده است


تأثیر صنعت هسته ای در امنیت، اقتصاد و زندگی مردم مورد غفلت بوده است.

- ، محمد اسلامی در دیدار با امام جمعه اصفهان، با بیان اینکه 31 سال در حوزه صنعت و تحقیقات حضور داشتم، اظهار داشت: حلقه مفقوده صنعت هسته ای دانش، پژوهش، تحقیقات و خلق فناوری نیست بلکه صنعتی سازی و تأثیرگذاری آن در امنیت، اقتصاد و زندگی مردم مورد غفلت بوده است.

وی افزود: با توکل بر خدا در نظر داریم هیاهوی هسته ای را به آرامش تبدیل کنیم و توسعه و پیشرفت آن را سرعت داده تا مردم و کشور نتایج آن را ببیند و این پیشرفت ها در اقتدار ملی تأثیر بگذارد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: برای مثال در حال حاضر اماراتی ها نیمی از تولید برق هسته ای خود را محقق کرده اند و مردم ما منتظر هستند تا ببینند صنعت هسته ای چه زمانی قرار است به تولید برق در کشور کمک کند و کاربرد آن را ببینند.

وی با بیان اینکه ما در دنیا با شیطان و استکبار مواجه هستیم، عنوان کرد: در اساسنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید شده است که کمک کردن، توانمندسازی برای ایجاد قابلیت و تسهیل گری برای استفاده صلح آمیز از صنعت هسته ای برای همه کشورها از جمله وظایف آژانس است اما این موضوعات برای کشور ما کاملاً بر عکس است و این آژانس به ما کمک نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر صنعت هسته ای در امنیت و اقتصاد مورد غفلت بوده است

تأثیر صنعت هسته ای در امنیت و اقتصاد مورد غفلت بوده است