مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-13پزشكي

موجِ ششم کرونا آبان از راه می رسد/ از همین حالا واکسن بزنید


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته به احتمال زیاد آبان ماه امسال شاهد بروز موج ششم کرونا خواهیم بود، لذا افراد باید هرچه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

- "موجِ ششم" کرونا آبان از راه می رسد/ از همین حالا واکسن بزنید ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته به احتمال زیاد آبان ماه امسال شاهد بروز موج ششم کرونا خواهیم بود، لذا افراد باید هرچه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه موج پنجم کرونا در استان قدری آرام گرفته است، گفت: این موج جدید از شرق و جنوب کشور آغاز شد و برای همین با تاخیر به غرب کشور و استان کرمانشاه رسید و به تبع پایان گرفتن آن هم نسبت به استانهای دیگر با تاخیر خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه در هفته گذشته قدری از شتاب این موج کاسته شده و در یکی دو روز گذشته شاهد اندک ثباتی در آمار بستری ها هستیم که نوید این را می دهد از اواخر هفته وارد سیر نزولی این موج شویم.

مرادی گفت: در هفته گذشته 1570 بستری داشتیم که این آمار به حدود 1500 بستری در هفته جاری رسیده و اگر مردم همکاری کنند و پروتکل ها را رعایت کنند این شیب نزولی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجِ ششم کرونا آبان از راه می رسد/ از همین حالا واکسن بزنید

موجِ ششم کرونا آبان از راه می رسد/ از همین حالا واکسن بزنید