مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-13پزشكي

آنچه زن و شوهرها باید درباره سلامت جنسی بدانند


مدرس دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان گفت: داشتن ارتباط کلامی بیشتر و آگاهی از مهارت های ارتباطی مناسب سلامت جنسی را افزایش می دهد.

- ایسنا/همدان مدرس دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان گفت: داشتن ارتباط کلامی بیشتر و آگاهی از مهارت های ارتباطی مناسب سلامت جنسی را افزایش می دهد.

دکتر مرضیه اتوگرا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سلامتی رفاه کامل جسمی، روانی و عاطفی تعریف می شود که ابعاد مختلفی دارد که در این ابعاد سلامت خانواده وسلامت جنسی به هم وابسته هستند.

وی با بیان اینکه سلامت و سعادت جامعه به پویایی نظام خانواده وابسته است، تصریح کرد: سلامت و تعالی نظام خانواده به کیفیت روابط بین زن و شوهر بستگی دارد همچنین تنظیم روابط جنسی یکی از کارکردهای اساسی خانواده است که اثر مستقیم روی آرامش روانی زوجین دارد.

وی ادامه داد: در میان ادیان الهی، دین مبین اسلام بیشترین توجه خود را به بُعد جنسی زندگی خانوادگی معطوف کرده و این امر را مقدس شمرده و تأمین نیازهای غریزی و جنسی را در چارچوب خانواده مورد اهتمام قرار داده است و بسیاری از رفتارهای غریزی و جنسی را رنگ الهی داده و به آن جنبه معنوی بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه زن و شوهرها باید درباره سلامت جنسی بدانند

آنچه زن و شوهرها باید درباره سلامت جنسی بدانند