مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-13سياسي

برندینگ شهری اولویت شهرداری مریانج


شهردار مریانج از اولویت این شهرداری برای برندسازی شهری خبر داد و گفت: در شهر مریانج به دنبال حرکت به سمت شهرداری الکترونیک هستیم.

- ایسنا/همدان شهردار مریانج از اولویت این شهرداری برای برندسازی شهری خبر داد و گفت: در شهر مریانج به دنبال حرکت به سمت شهرداری الکترونیک هستیم.

محسن معصوم علیزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد شهرداری مریانج طی دو دوره حضور به عنوان شهردار، اظهار کرد: نگاه ما در شهرداری طی هشت سال گذشته توسعه متوازن شهر و اجرای پروژه ‎های اثرگذار و ماندگار در شهر بود.

وی ادامه داد: رویکرد شهرداری مریانج در دو دوره گذشته انجام پروژه های عمرانی و زیرساختی در راستای توسعه شهری و بهره مندی از پتانسیل های موجود بود که در این زمینه تلاش شد در حوزه های فضای سبز، بهسازی معابر، اصلاح و ایجاد بوستان ها، بهسازی و ایجاد شبکه دفع آبهای سطحی و پروژه های درآمدزا و.

در ساختار شهری مریانج اجرایی شود.

شهردار مریانج گفت: خوشبختانه با حمایت و تدابیر اعضای شوراهای شهر و مشارکت خوب شهروندان فهیم مریانج، در چهارسال گذشته که یکی از سخت ترین دوران اقتصادی حاکم بر جامعه بود، توانستیم با کمترین مشکل مالی به روند تلاش ماندگار خود ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندینگ شهری اولویت شهرداری مریانج

برندینگ شهری اولویت شهرداری مریانج