مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-13سياسي

تربیت فرزندان همراه با عزت و بزرگواری باشد


استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه تربیت لوازم و مقدماتی دارد،گفت:تربیت فرزندان باید با عزت دادن و بزرگواری همراه باشد.

- ، حجت الاسلام محمد سعیدی آریا در سخنرانی مراسم سوگواری ریحانه الحسین (ع) در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امیرالمؤمنین (ع) در خطبه متقین می فرمایند انسان های اهل تقوا در هدایت با نشاط هستند یعنی چه در پذیرش هدایت و چه در هدایتگری اهل نشاط و خوش رویی هستند و از هدایت ناراحت نمی شوند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته های فرزندان و تکلیف ما نسبت به آنان تربیت و هدایت است، ادامه داد: تربیت لوازم و مقدماتی دارد و باید بدانیم که چگونه فرهنگ دینی را به فرزندان خود منتقل کنیم خطرات جامعه او را تهدید نکند و نسبت به آسیب های اجتماعی واکسینه شود.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) خود را به عنوان راه حلی برای مشکلات جوانان مطرح کرده بودند و جوانان هر مشکلی داشتند برای حل آن به سراغ ایشان می رفتند، افزود: ما باید راه حل مشکلات فرزندان خود باشیم تا مطمئن باشند وقتی مسأله ای را با ما در میان می گذارند با نشاط برخورد می کنیم و کمک حالشان هستیم.

سعیدی آریا با تأکید بر اینکه ما باید علت رفتار فرزندان خود را بفهمیم، تصریح کرد: برخی بچه ها برای اینکه به آنها توجه شود رفتارهای غیر معمول و یا در برخی موارد رفتار ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت فرزندان همراه با عزت و بزرگواری باشد

تربیت فرزندان همراه با عزت و بزرگواری باشد