مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-13سياسي

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت مستحدثات ایستگاه های خط 7 مترو


آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی 5 ایستگاه از خط 7 مترو که در آستانه بهره برداری و یا تکمیل ورودی های جدید هستند، مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفت.

- آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی 5 ایستگاه از خط 7 مترو که در آستانه بهره برداری و یا تکمیل ورودی های جدید هستند، مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازدیدی که با حضور مهندس علی امام مدیرعامل شرکت مترو به همراه مهندس محمود یوسفی مجری خط 7 و پیمانکاران و دست اندرکاران این خط انجام شد، ایستگاه توحید که افتتاح آن برای پاییز امسال برنامه ریزی شده و عملیات ساختمانی آن در حال انجام است، مورد پیمایش میدانی قرار گرفت و در ادامه از آخرین وضعیت ورودی های جدید ایستگاه های برج میلاد، مهدیه، رودکی و مولوی نیز بازدید به عمل آمد.

در پایان این بازدید بر تکمیل و راه اندازی ورودی های جدید دو ایستگاه برج میلاد و مهدیه در مهر ماه تاکید و مقرر شد ورودی های جدید ایستگاه های رودکی و مولوی نیز در صورت تامین به موقع منابع مالی، تا قبل از شروع زمستان آماده افتتاح شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ایستگاه توحید در تقاطع خیابان های آزادی و نواب نیز با تزریق بخشی از پول اوراق مشارکت سال 1399 قابلیت بهره برداری قریب الوقوع را خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت مستحدثات ایستگاه های خط 7 مترو

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت مستحدثات ایستگاه های خط 7 مترو