مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-13سياسي

رویکرد سازمان اوقاف، تبدیل رژیم اجاره داری به مشارکت در محصول است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تبدیل رژیم اجاره داری به مشارکت در محصول یکی از رویکردهای جدی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تبدیل رژیم اجاره داری به مشارکت در محصول یکی از رویکردهای جدی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیشترین اقدامات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به سمت بهره وری منابع برای مناطق وقفی و محرومین است، اظهار کرد: در گذشته بیشتر جنبه ی تجاری و مسکونی مد نظر قرار می گرفت اما اکنون با نگاه دانش بنیانی در بحث زراعی، باغات، معادن، تولید و کارخانجات کارها را پیش می بریم.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی یکی از استان های توانمند در سطح کشور است، ادامه داد: در طول سنوات گذشته درآمدهای خوبی کسب کرده ایم اما باید این درآمدها را به سمت هدفمند کردن ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث دانش بنیان ها در بهینه سازی مصرف انرژی، تولید مواد غذایی، دانش تجهیزات پزشکی و الکترونیکی و همچنین بهینه سازی سطح کشت اقداماتی را انجام می دهیم که امیدواریم آیندگان ثمرات این کارها را ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد سازمان اوقاف، تبدیل رژیم اجاره داری به مشارکت در محصول است

رویکرد سازمان اوقاف، تبدیل رژیم اجاره داری به مشارکت در محصول است