مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-13اجتماعي

ترافیک استفاده از سامانه شاد در استان زنجان رایگان است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس تیم های فنی این اداره کل به تک تک مدارس حتی به دوردست ترین مناطق استان اعزام شده اند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس تیم های فنی این اداره کل به تک تک مدارس حتی به دوردست ترین مناطق استان اعزام شده اند.

حامد سرایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات انجام شده برای اینترنت رسانی به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: برای دسترسی به آموزش مجازی در مدارس دولتی و مجموعه های تحت مدیریت آموزش وپرورش، دو راهکار وجود دارد که یکی از آن ها اتصال دانش آموزان و معلمان به سامانه شاد از طریق تلفن همراه یا تبلت است.

وی افزود: ترافیک استفاده از سامانه شاد برای کاربران آن در هر نقطه ای از کشور به صورت رایگان است، البته نباید سرعت پایین این سامانه را معیاری برای کندی اینترنت دانست؛ چرا که برای سنجش وضعیت شبکه و سرعت اینترنت، معیارها و استانداردهایی وجود دارد که بر اساس بررسی های به عمل آمده، سرعت اینترنت در استان در حد قابل قبولی است.

این مسئول با بیان این که هوشمندسازی مدارس و اتصال آن ها به شبکه ملی اطلاعات نیز موضوع دیگری در رابطه با آموزش مجازی و مدارس است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک استفاده از سامانه شاد در استان زنجان رایگان است

ترافیک استفاده از سامانه شاد در استان زنجان رایگان است