مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-13دانش

ایجاد سامانه ملی ثبت فعالیت های نوآورانه آموزشی اساتید علوم پزشکی


سامانه ملی فعالیت های نوآورانه آموزشی برای اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی شد.

- ، سامانه جدید ثبت فعالیت های نوآورانه آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به نشانی meded1.

behdasht.

gov.

ir راه اندازی شد.

اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور از این پس می توانند درخواست های دانش پژوهی، دانش پژوهانه و طرح های نوآورانه آموزشی را جهت بهره مندی از امتیازات مربوطه (مندرج در بند دانش پژوهی آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی) در این سامانه ثبت کنند.

سامانه ملی فعالیت های نوآورانه آموزشی به منظور هدایت، ارزیابی و مدیریت پروپوزال های نوآورانه آموزشی (اعطای گرنت آموزشی)، امتیازدهی دانش پژوهی و مدیریت مشاوره در این موارد ترتیب داده شده است، در دو بخش دانشگاهی و کشوری پیش بینی شده است.

از اهداف فرعی این سامانه می توان به ذخیره، آرشیو، انتشار و به اشتراک گذاری فرایندهای نوآورانه آموزشی ارزشیابی شده در سطح دانشگاهی و ملی و قابلیت جستجو و بازیافت فرایندهای نوآورانه آموزشی دانشگاهی و کشوری اشاره کرد.

همچنین شناسایی و تسهیل دسترسی به سرمایه های انسانی در حوزه آموزش پزشکی در سطح دانشگاهی و ملی و آرشیو فرایندهای برگزیده جشنواره های کشوری شهید مطهری از دیگر اهداف این سامانه است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه ملی ثبت فعالیت های نوآورانه آموزشی اساتید علوم پزشکی

ایجاد سامانه ملی ثبت فعالیت های نوآورانه آموزشی اساتید علوم پزشکی