مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-13فرهنگي

ورایتی: «زالاوا» استعاره ای از شرایط کنونی دنیاست


فیلم «زالاوا» که در حال و هوای سال 1978 میلادی در روستایی کوهستانی و کُردنشین در ایران ساخته شده، باورهای علمی و منطقی را در مقابل خرافات قرار می دهند، - فیلم زالاوا که در حال و هوای سال 1978 میلادی در روستایی کوهستانی و کُردنشین در ایران ساخته شده، باورهای علمی و منطقی را در مقابل خرافات قرار می دهند، موضوعی که بسیار مرتبط با  شرایط کنونی در مواجهه با ویروس کرونا در دنیاست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم زالاوا نخستین ساخته ارسلان امیری، اولین حضور بین المللی خود را در بخش هفته منتقدان جشنواره ونیز 2021 تجربه کرد و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم هفته منتقدان (بخش جنبی جشنواره ونیز که از سوی اتحادیه منتقدان سینمای ایتالیا برگزار می شود) و همچنین جایزه فیپرشی (انجمن بین المللی منتقدان فیلم) به عنوان بهترین فیلم دو بخش افق ها و هفته منتقدان شد.

الیسا سایمون منتقد نشریه ورایتی در مطلبی درباره فیلم زاوالا می نویسد: شاید بزرگترین دارایی این فیلم، بازی نوید پورفرج در نقش یک سرهنگ بلند قامت، قوی و تاثیرگذار ژاندرمری است که تلاش او برای اعمال به زور قانون به مردم روستای زاوالا با پیامدهایی ناخواسته همراه می شود .

منتقد ورایتی پس از مروری بر داستان زاوالا ، این فیلم را به عنوان اثری جدید در ژانرهای آثار سینمایی ایران توصیف کرده که محتوای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورایتی: «زالاوا» استعاره ای از شرایط کنونی دنیاست

ورایتی: «زالاوا» استعاره ای از شرایط کنونی دنیاست