مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-13سياسي

استقرار بیش از 100 شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز


در حال حاضر در پارک علم و فناوری البرز بیش از 100 شرکت دانش بنیان و هسته فناور مستقر هستند که بسیاری از آن ها می توانند در حوزه مدیریت شهری و توسعه فناوری های موردنیاز شهرداری نقش آفرین باشند.

- ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: در حال حاضر در پارک علم و فناوری البرز بیش از 100 شرکت دانش بنیان و هسته فناور مستقر هستند که بسیاری از آن ها می توانند در حوزه مدیریت شهری و توسعه فناوری های موردنیاز شهرداری نقش آفرین باشند.

مهدی عباسی در دیدار مصطفی سعیدی سیرایی سرپرست شهرداری کرج ضمن معرفی مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز، خلاصه ای از اقدامات فناورانه شرکت های و نیز ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی محل تمرکز فعالیت های علمی و پژوهشی و توسعه تجاری سازی و کارآفرینی در زمینه های مختلف است گفت: در حال حاضر در پارک علم و فناوری البرز بیش از 100 شرکت دانش بنیان و هسته فناور مستقر هستند که بسیاری از آن ها می توانند در حوزه مدیریت شهری و توسعه فناوری های موردنیاز شهرداری نقش آفرین باشند.

وی در ادامه به دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: جدا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیش از 100 شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز

استقرار بیش از 100 شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز