مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-13سياسي

گفت و گوی متفاوت با معلولی که رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد شد


«مهدی سهندی» معلول ضایعه نخاعی با وجود محدودیت ها و محرومیت ها هم درس می خواند و هم در کنار تدریس مترجمی می کند، وی در حال حاضر به زبان های انگلیسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شاید هر فردی در این کره خاکی از کلمه امید یک تعریف نسبی داشته باشد، اما وقتی از زبان یک معلول ضایعه نخاعی یک منطقه محروم تعریف امید را شنیدم به معنای واقعی کلمه پی بردم که امید وار بودن و امید داشتن به زندگی نیروی محرکه ای است برای رسیدن به هر آن چیزی که می خواهی و هیچ، نشدنی در زندگی وجود ندارد، چرا که غیرت و تلاش نهادینه شده در وجود هر آدمی از ناممکن ها ممکن می سازد.

به جرات می توان گفت که شنیدن موفقیت افراد با شرایط خاص در عرصه های مختلف شاید در ذهن ها نگنجد، اما وقتی پای صحبت هایشان بنشینیم آن زمان حساب کار دستمان می آید که هرکجا عشق آید و ساکن شود هر چه ناممکن بود، ممکن شود .

در کنکور سراسری امسال بود که سه دانش آموز زنجانی، خوش درخشیدند آنها نه محدودیتی داشتند و نه محرومیتی، عکسهایشان در صفحات مجازی یکی پس از دیگری چرخید و بلافاصله بعد از اعلام نتایج، تیتر یک اخبار خبرگزاری ها شدند.

اما برایم عجیب است وقتی یک معلول ضایعه نخاعی با وجود محدودیت ها و محرومیت ها رتبه دوم کنکور ارشد را از آن خود کند و عکسی از وی در صفحات مجازی دست به دست نشود، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی متفاوت با معلولی که رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد شد

گفت و گوی متفاوت با معلولی که رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد شد