مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-13سياسي

روستاهایی که پس از 43 سال سیراب شدند


مسئول گروه جهادی ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) گفت: در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع)، دو پروژه آب رسانی در استان سیستان و بلوچستان در دو روستای چاه قزلباش بزمان و چاه قربان از آب سالم بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا گزمه، مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) اظهار داشت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانشان موفق به تکمیل دو پروژه آب رسانی در استان سیستان و بلوچستان شدیم و الحمدلله پس از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آب سالم و بهداشتی به دست مستضعفان این نواحی رسید.

وی گفت: محل اجرای این طرح دو روستای چاه قزلباش بزمان در دو بخش و دیگری روستای چاه قربان در دو بخش ایرانشهر بود که در مجموع با اجرای این پروژه، بیش از 60 خانوار بهره مند از آب سال و بهداشتی شدند.

گزمه با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ها به دلیل شرایط هر روستا و سختی های راه و صعب العبور بودن بازه زمانی بسیاری به طول انجامید، گفت: الحمدلله جهادگران ما با همتی مضاعف به میدان آمدند و این کار را نهایی کردند.

مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در پایان خاطرنشان کرد: پروژه آب رسانی به این روستاها به صورت مجزا و طی دو فاز در بازه زمانی یک ماهه اجرا شد که تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهایی که پس از 43 سال سیراب شدند

روستاهایی که پس از 43 سال سیراب شدند